close

我最愛的樂團之一

聽完 靈魂都要跳出來了

Sunburn 歌詞

come waste your millions here
secretly she sneers
another corporate show
guilty conscience grows
and i'll feel guilty conscience grow
and i'll feel guilty conscience grow
she burns like the sun
and i can't look away
and she'll burn our horizons
make no mistake
come let the truth be shared
no one ever dared
to break these endless nights
secretly she cries
she burns like the sun

and i can't look away
and she'll burn our horizons
make no mistake
and i'll hide from the world
kind of broken frame
and i'll burn forever
i can't face this shame
and i'll hide from the world
kind of broken frame
and i'll burn forever
i can't face this shame
中文翻譯
來吧在這裡揮霍你的金錢
她秘密地譏笑
另一個團體的演出
罪惡的心膨脹著
我感覺到自己罪惡的心膨脹著
我感覺到自己罪惡的心膨脹著
她像太陽那樣燃燒
我無法避開眼睛
她完美地燃燒著我們的地平線
來吧讓真實被共享
沒有人那麼勇敢
去打破這些無邊無盡的夜色
秘密地她哭泣著
她像太陽那樣燃燒
我無法避開眼睛
她完美地燃燒著我們的地平線
我會從世界逃離
從破碎的畫面背後
無法面對慚愧的時候我將要永久的燃燒
我會從世界逃離
從破碎的畫面背後
無法面對慚愧的時候我將要永久的燃燒


arrow
arrow
    全站熱搜

    眠羊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()